De totale bijdrage aan de promotiecampagne van Toerisme Kempen voor 2020 voor stad Geel bedraagt 6500 euro incl. BTW.
Jaarlijks werkt Toerisme Kempen een promotiecampagne uit i.s.m. de steden en de gemeenten uit de provincie Antwerpen. Doelstelling hierbij is om de imagocampagne verder uit te bouwen, de toerist te inspireren en te informeren over de Kempen, en de samenwerking met media en routeplatformen te verankeren in de promotie.
Elke partner kan intekenen voor de basiscommunicatie. De gevraagde inbreng is afhankelijk van het toeristisch potentieel van de gemeente. Er zijn 2 categorieën. De stad Geel valt onder de categorie “grote toeristische gemeente”:
grote toeristische gemeente: inbreng 2.500 euro incl. btw
kleine toeristische gemeente: inbreng 1.250 euro incl. btw
Bijkomend kan er ingetekend worden op twee mediapakketten:
Optionele extra's i.v.m. de zomercampagne:
Het college van burgemeester en schepenen beslist om deel te nemen aan de promotiecampagne van Toerisme Kempen zodat het toeristisch aanbod van Geel mee opgenomen wordt. De inbreng voor stad Geel hiervoor bedraagt 2500 euro incl. BTW.
Het college van burgemeester en schepenen beslist om in te tekenen op het mediapakket "Business Class" voor € 3.500 incl. BTW:
Het college van burgemeester en schepenen beslist om in te tekenen op de optionele extra's i.v.m. de zomercampagne:
De nodige financiële middelen (6500 euro incl. BTW) worden voorzien in het budget 2020 van dienst toerisme en stadsanimatie.